Werken bij Winco Administratie en Advies
Bij Winco wordt er gewerkt als een team. Het doel is om de persoonlijke kwaliteiten van een ieder zodanig te combineren zodat de klant de best mogelijke dienstverlening ontvangt. Om dit doel te bereiken wordt er veel overlegd binnen Winco. Dit zorgt voor een gezellige en open sfeer.

Het personeel mag zelf kiezen op welke tijden zij werken en hebben allemaal een sleutel van het kantoorpand. De voorkeur voor werken tijdens kantooruren wordt uiteraard wel uitgesproken maar niet gehandhaafd. Tevens wordt er niet veel gedacht in uren maar in taken. Ieder personeelslid krijgt zijn eigen verantwoordelijkheden welke zij naar behoren moeten dragen. Dit resulteert er regelmatig in dat de ene week meer uren worden gedraaid dan de andere week. Winco gaat hier zo flexibel mogelijk mee om door dit te bewaken maar niet te sturen.
De enige verplichting is tussen de middag een half uur pauze die niet achter het bureau gespendeerd mag worden. De pauze bestaat uit een volledig verzorgde en gezamenlijke lunch met alle collega’s. Uiteraard is het ook geen probleem als iemand liever tussen de middag naar huis wil.
Op deze manier werkt Winco aan een sterk team waarbij ieder zijn kwaliteiten optimaal worden ingezet. Winco werkt aan een werksfeer waarin iedereen zich op zijn gemak voelt, durft te zeggen wat hij of zij denkt en zich een belangrijk onderdeel van het team voelt.
Wij zijn op zoek naar versterking, gezocht:
Wegens het aankomende pensioen van één van onze medewerkers zijn wij van Winco administratie en advies, gevestigd in Krimpen aan de Lek, op zoek naar een nieuwe collega.
Ons bedrijf bestaat uit acht medewerkers en is gefocust op het MKB waarbij onze klanten voornamelijk uit de regio komen. Wij verlenen diensten op fiscaal en financieel gebied. De hoofdactiviteit is het verzorgen van de boekhouding, het jaarwerk, de fiscale aangiftes en advisering hieromtrent. Tevens bieden wij onze diensten aan particulieren welke hulp nodig hebben met de belastingzaken of financieel advies behoeven.
De vrijkomende functie is voor een fulltime administratief medewerk(st)er óf twee parttimers (minimaal 18 uur per week). Wij zoeken iemand die er van houdt om administraties voor (kleine) bedrijven op orde te brengen, alsmede ondersteuning te bieden bij belastingaangiften en jaarrekeningen. Tevens verzorgen wij diverse andere administratieve taken, afhankelijk van de wensen van de ondernemers. Soms verrichten wij onze dienstverlening bij de ondernemers op locatie.
Het aantal uren en werkdagen zijn in goed overleg af te stemmen.
Geïnteresseerd? Stuur dan uw CV met motivatiebrief naar info@winco-administratie.nl of onderstaand adres.